USD: 11,778 so'm ▲ EUR: 13,199 so'm ▼ RUB: 138 so'm ▼ GBP: 15,581 so'm ▲ CNY: 1,757 so'm ▲ KZT: 26 so'm ▼ TRY: 240 so'm ▼ AED: 3,207 so'm ▲ USD: 11,778 so'm ▲ EUR: 13,199 so'm ▼ RUB: 138 so'm ▼ GBP: 15,581 so'm ▲ CNY: 1,757 so'm ▲ KZT: 26 so'm ▼ TRY: 240 so'm ▼ AED: 3,207 so'm ▲

Saytdan izlash

Saqlangan xabarlar

Sizda hozircha saqlangan xabarlar yo'q!

Yangiliklarni o'qish

Maxfiylik siyosati

Saytimizdan foydalanishda sizga eng yaxshi tajribani taqdim etish uchun biz cookie-fayllardan foydalanamiz. Saytimizdan foydalanishda davom etish orqali siz Maxfiylik siyosati va Foydalanish shartlari ga rozilik bildirgan bo‘lasiz.

1 сентябрдан барча давлат боғчаларига тўлов нархи қимматлашади

334 марта
1 сентябрдан барча давлат боғчаларига тўлов нархи қимматлашади

Ўзбекистонда жорий йилнинг 1 сентябрдан барча давлат боғчаларига тўлов нархи қимматлашади. Бу базавий ҳисоблаш миқдорининг 412 минг сўмдан 440 минг сўмга ошиши билан боғлиқ. 

2026 йилнинг 23 июнь куни Президент имзолаган “Иш ҳақи, пенсиялар, стипендиялар ва нафақалар миқдорини ошириш тўғрисида”ги фармон билан 1 сентябрдан базавий ҳисоблаш миқдори 412 минг сўмдан 440 минг сўмга ошмоқда. Фармонга кўра, 2026 йил 1 июлдан пенсиялар ва нафақалар ҳамда Ижтимоий реестрга киритилган оилаларга болалар нафақалари ва моддий ёрдам тўловлари миқдорлари 7 фоизга оширилганди.

Шунингдек, 1 сентябрдан бюджет ташкилотлари ходимларининг иш ҳақи ва стипендиялар миқдори 7 фоизга оширилиши белгиланганди. Бундан ташқари, давлат мактабгача таълим муассасаларининг тўлов миқдори базавий ҳисоблаш миқдорига боғлаб қўйилгани сабабли, боғчаларига тўлов нархи ҳам ўз навбатида қимматлашмоқда. 

Нархларнинг қимматлашиши қуйидагича:

Изоҳ қолдириш

Мавзуга алоқадор: